50 års kalas

Igår var det 50 års kalas för pappas fru. Var jätte trevlig och mycket folk kom och gick under dagen. På kvällen var det middag för familjen, släkt och nära vänner. Massa god mat, tårtor och godis. Pappa hade fixat massa lekar och tävlingar.
Jag gick efter pappa mest hela dagen, för att kontrolera att han tog det lugnt. Och det var lättare sagt än gjort. För ni som känner min pappa vet att han inte har så lätt att sitta still, hellst sak han göra flera saker samtidigt. Som tur var så var vi många som hjälptes åt med dukningen och middagen, så han tog det LITE lugnare än vad han hade gjort annars.
Det blev iaf en väldigt lyckad dag och jag tror att L var jätte nöjd.

Nu tror jag att jag ska gå ut i solen ett tag. Sen blir det Stöde och träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0