en lite lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att veta att jag var ledig
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste på aftonbladet.se
Det sista du sa högt? Vi hörs
Det senaste någon sa till dig: då fixar jag det! Minns inte
Vad har du druckit idag? Juice och mjölk
Vad var det senaste du åt? korv med bröd
Vad var det senaste du köpte? En kyklingsallad
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun, måste gå och kolla
Vad är det för väder hos dig nu? mulet
Godaste glassmaken? kan inte svara på det...älskar glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, faktiskt
Sover du tungt? Ja det kan jag göra, men jag är extremt lättväckt oftast
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Nääää
Favoritklädsel? Jeans och en skön tröja.... Men mysbyxor är aldriv fel
Favoritlåt just nu? ???
Vad ser du om du tittar till höger? Em fåtölj, lite kuddar, en spikmatta och oupphängda gardiner. 
Vad gör dig glad just nu? Allt som får mig distraherad från jobbiga saker
Vad ska du göra härnäst? åka till jobbet
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? lite deppig och trött, men kommer snart att gå över
Favoritgodis? lakrits
Kläder just nu? mysbyxor ett vitt linne och en grönblå tröja
Hur många kuddar sover du med? Jag har fyra i sängen, men jag använder mest bara en
Spelar du något instrument? nix
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Att få må bra
Är du kittlig? Ibland men inte så ofta
Snarkar du? Ibland tror jag....
Stjärntecken? vädur
Äckligaste insektenen? spindlar
Stökigt eller välstädat? Hellst välstädat
Längtar du mest efter just nu? Mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0