IDIOTER

Igår kväll rinde K och frågade om jag kunde ta giffarna idag...för han hade fått förhinder. Klart jag gjorde det, jag hade ju inget bättre för mig. Samtidigt bestämde jag mig för att jag inte orkade jobba en enda dag till med den idioten jag jobbar med. Förut var det hanterbart. Men mär hans kompis högsta chefen kom tillbaka från semestern, så funkar det inte längre.
Jag klarar inte av när chefer gör skillnad på person till person pga personliga skäl. Och dom som vågar säga emot bilr "straffade". Personalen är ju rädd för honom....ingen vågar ju säga ifrån. Jag blir tokig av att inte kunna säga vad jag tycker om den j_vl idioten. VIsst har jag tyckt illa om honom förut. Men nu är dom två stycken. Jag vet att jag kan mitt jobb och att jag är duktig på det jag gör. Jag är omtyckt bland både personal och gäster. Men dessa två puckon, får mig att känna mig totalt värdelös. Men dom vill ha sin 5 stjärninga restaurang, så byt jobb. Dom verkar inte ha någon koll på vilka gäster vi har.
dom gör ju så gott dom kan för att vända övrig personal mot mig...taskigt för dom att dessa är mina kompisar.
Jag kan inte förstå hur personalen står ut där....varför går dom inte ihop och får honom sparkad.
Om ni bara visste hur många gånger jag har fått svalt hårt och räkan till 10, för att inte tala om för honom vad jag tycker om honom och hans sätt att behandla folk.
shit- nu börjar jag gråta oxå....
jag får fortsätta en annan dag.... jag blir så vansinnig när jag tänker på båda 2

Har lite roliga nyheter om min framtids planer... får skriva om det när jag inte är så arg längre.... vill inte slå sönder tangentbordet......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0