Igår blev det inte mycket gjort

Jag hade ju lämnat bilen på verkstan på måndag kväll. Så igår hade jag ställt kl på 07:00 för att jag skulle ringa dom och berätta vart jag hade lagt nyckeln. När klockan ringde fick jag ligga och fundera länge på varför jag hade ställt den. Jag rinde dom och somnade om. Vid 8:30 rinde dom upp. Då hade dom hade dom kollat och beräknat kostnaderna. Kan tala om att med ens var jag klarvaken runt 2900kr skulle dom ha. Jag frågade ju självklart om allt det var nödvändigt, och det var det tydligen... suck
En helt förstörd Lisa ringde hem till sin pappa och berättade gråtandes, att hon inte kunde hämta sin bil på verkstan för hon hade inte råd. Efter diskutioner fram och tillbaka envisades pappa om att låna ut pengarna som behövdes, och lite till.
Hursom hellst så hade jag verkligen inge lust att göra något igår. Jag satt bara hemma och tittade på film och slöade. Sen kom nästa obehagliga översakning. Dom ringde och sa att jag kunde hämta bilen, men dom hade blivit tvugna att byta bromsvajrarna oxå. Den nya summan var nästan uppe i 3500kr...
Känns som man är student igen...wooho

Idag ska jag få lite saker gjorda är tanken! återkommer om det ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0