över snart

Nu är jag hemma efter näst sista dagen på scandic.... Känns lite vemodigt, för idag var det riktigt kul att jobba :)
Idioterna var och fiskade med varandra, så det var lugnt och skönt. 

Till veckan ska jag vara helt ledig. Så imorgon tänkte jag att jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingen och kanske jag får stämpla ett tag. Antar att jag inte får göra det om jag ska starta eget, så det tänkte jag inte berätta.
Jag träffade min blivande kollega igår... så han har planerat så att jag ska börja jobba någon dag i veckan nästa vecka :D Känns jätte konstigt att jag ska så småningom börja massera på heltid. Jag är så rädd att jag inte ska klara det. Att jag ska få ont i fingrarna lr nått.... Vad skulle jag göra då?

Den här veckan ska jag träna massa och sova massa :D två av mina favorit sysselsättningar.

Igår blev jag lite glad...en viss person ska tillbaka till s-vall om nån vecka :P

just ja... jag besiktade bilen idag. Den gick inte igenom :( Det var parkeringsbromsen på höger sida som inte funkade... Suck! Men han sa att min bil verkligen var i gott skick och hade ovanligt lite rost, för att vara så gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0