stukat foten

Jag spelade match i torsdags. Och lyckades väl självklart att stuka foten. Det är så typiskt mig så fort det börjar gå bra och jag börjar bli riktigt spel sugen, då gör jag illa mig igen! Jag var iaf väldigt snabb att få den lindad och så har den varit sedan dess, fast jag lindar den lösare och lösare nu. Detta har resulterat i att igår och idag kan jag faktiskt gå på foten utan att halta. :)
Idag har vi match igen. Jag står över den och hoppas vara helt bra i foten på torsdag, när vi har nästa match.

Helgen har varit bra. Fredag såg jag på film med Lillkussen, och senare på kvällen åkte jag till Scandic för att säga hej. Där fick jag veta att hotelldiriktören har gett order om att dom inte får ta in mig nått mer. IDIOT säger jag, det är ju hans förlust...
På lördagen var det dop för lilla Rasmus, och dopfika hemma hos pappa och L. Jätte mysigt och trevligt. 



jag och rasmus


På kvällen åkte jag till H på förfest...fick veta en jätte rolig nyhet :) Senare på kvällen var det Avenyn som gällde. Blev väldigt bra där nu när dom har gjort om

Nu ska jag ta och äta lite...ska kolla på fotboll resten av dagen... först stödes herrar sedan damlaget...
kanske skriver mer ikväll.... Imorgon börjar jag ju min nya anställning på sundsvalls ryggklinik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0