uppe med tuppen

Man får mycket gjort när man kommer upp på morgonen.
Jag klev ju upp och käkade frulle och åkte ner på arenan, alldeles för tidigt. Visade sig att grabbarna är lika morgon trötta som jag. Så jag hade mycket att göra sista trekvarten, innan det satt jag mest och drack kaffe.
Sen åkte jag hem och slöade ett tag. Men jag lyckades övertala mig själv att gå ut och springa, så det gjorde jag och handlade lite och ämtade ut ett paket jag fått.
Nu har jag ätit och badat, så nu har jag gett mig själv slapptid tills jobbet börjar... 

men bara för att jag kom upp idag och tyckte det var skönt, så kommer jag inte göra det överdrivet många gånger. För det är minst lika skönt att ligga i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0