veckan och helgen

Var dax att skriva lite igen... jag har varit lite lat med det på sista tiden.
Har väl inte hänt så mycket sedan sist. Det har varit några riktigt fina dagar, som jag har tillbringat på en brygga vid sidsjön. Dom mindre fina dagarna har jag spenderat mestadels med M, antingen i soffan men ofta uta på promenad.
I onsdags var jag ute med en grabb, men träffade M och hennes pappa ute oxå. Blev en riktigt kul kväll. ;-)
I fredags var jag med E, vi gick ner på stan och där blev vi kvar hela kvällen och halv natten. Jag gick hem före dom, så det blev inte så sent för mig.
Igår sov jag rätt länge, var ner en sväng på drakbåtsrodden. Sen åkte jag och brosan till S, T och R... vi grillade och dracka öl. Sen Skjutsade T ner mig och bror på stan. Där träffade jag min kusin L. Hon körde och skulle hem, så jag åkte med henne till E. Vi låg och tittade på film, sen somnade hon så jag gick hem.
Idag har jag inte gjort nästan någonting...Ska snart åka till jobbet *suck*

Jag drömde om dig inatt M...jag saknar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0