fullt upp

Igår kom jag igång med att börja träna ordentligt igen. Jag tog en promenad ner på stan till ego. Där jag körde ett lätt spinnigpass och sen ett core pass. Senare på kvällen gick jag ner på stan igen och igenom stan upp mot södermalm. Där skulle jag hämta spelar bussen. Men när jag kom dit fanns den inte där. Det visade sig att den var ut mot njurunda. Så det blev till att vänta. Igår var första riktiga fotbollsträning, tidigare har det varit frivilliga.känns skönt att komma igån igen.

Just nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa. På lördag ska vi ha fotbollsfest, dam- och  herrlaget. Och jag ska försöka hitta en lokal. Det är inte det lättaste kan jag lova. Har ringt massor nu, men det är ingen som passar.
Hur nu detta lyckades hamna på min lott vet jag inte. Men av nån outgrundlig anledning så verkar det mest hamna på mitt ansvar.

Jaja... nu sitter jag hemma hos mamma. Ska snart gå ner till mormor och baka rullrån. Om bara telefonen kunde ringa nångång.

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0