Isfolket

Nu var det evigheter sen jag bloggade... jag har egentligen bara en sak att skylla på. Jag har börjat läsa serien: sagan om isfolket. Jag är helt fast och läser så fort jag får en stund över. Det vill säga när jag inte tränar, sover lr jobbar :S Jag läser faktiskt till och med när jag äter. Och veckan som varit har jag varit sjuk, så då har jag inte kunnat träna. men så på fredagen hände något hemskt....... jag råkade glömma boken på jobbet! Jag har alltså inte kunnat läsa på hela helgen :(

image60


Därför har jag ju inte uppdaterat er om skinkcupen heller.
Kan upplysa er att efter 3 omgångar har vi nu en 9 poängs ledning,,, vilket betyder att det räcker med att vi tar 10 p för att vinna. Och då har jag fixat årets julskinka. Jag vet inte om jag har berättat det: Att i det laget som vinner får varje spelare varsin skinka....därav namnat :P

Nu ska jag gå och lägga mig.... tänkte gå och träna imorgon och sen gå tidigare till jobbet, så jag hinner läsa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0