Vilken helg det varit!

Jag åkte till mamma på fredag. Tog det bara lungt och la mig hyffsat tidigt.
På lördag morgon klev jag upp kl 05:15. Vi skulle baka segkakor som vi skulle sälja för fotbollslaget.
Gick riktigt bra. på 3 timmar var vi klara. Jag åkte hem till mamma igen och gjorde ett försök att sova. Men det gick inte så bra för telen ringde stup i ett. Så mitt på dagen åkte jag in till stan igen.
där jag åkte till pappa en sväng. När jag kom hem igen, gjorde jag ett nyt försök att sova. Lyckades sova nästan 30 min. Sen var det dags att börja göra sig iordning, och bege sig till festen.
Blev en jätte lyckad fest. Tror dom flesta var nöjda. Lokalen var väldigt bra, där blir det nog fler fester.
Jag kom väl i säng runt 4 tiden. och kl 12 idag skulle vi städa lokalen. Så jag, Malin och Rebecka åkte dit och slet i en timme.
Sen var det dags att ta sig till Stöde för sista avgörande omgången av årets skinkcup....
och det gick ju precis som jag vill :)

image62

bilden tagen av Linda S


När vi kom tillbaka till stan åkte jag, Malin, Rebecka, Johan och Christian och käkade pizza.

Nu är jag proppmätt och halv död... Ska borsta tänderna nu, sen kommer jag däcka på engång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0