stöde

Igår när jag vaknade klev jag upp packade lite saker och åkte till Stöde.
När jag kom dit hade mamma lagat lunch... efter ett tag kom mormor oxå dit. Dom skulle dom iväg, och jag skulle på fotboll. 
Jag tycker det är så skönt att vara i Stöde. Jag blir lugn när jag är där. Och när jag är på fotbollsplanen där, så känner jag mig hemma. Stöde mötte nedansjö igår... min kusin spelar med nedansjö, så efter matchen åkte vi och hälsade på mormor en snabbis. Sen var jag tvungna att skynda mig till stan, för jag skulle jobba som vanligt. när jag kom till jobbet fick jag huvudvärk, som satt i hela kvällen. Så när jag kom hem i natt, så stupade jag i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0