livet leker

Nu har jag kommit igång och tränat igen.
Jag var på spinnig i måndag, core och fotbollsträning idag. Imorgon blir det ett bodypump pass, torsdag fotbollsträning. Kanske något på fredag, det beror på hur mycket jaghar på jobbet. Lördag är det fotboll och innebandy...Herrlaget och damlaget tillsammans.
Söndag ska jag göra absolut ingenting och njuta av vad duktig jag har varit i veckan.
Skulle var så roligt om jag lyckades fortsätta i den här takten. Jag börjar känna mig som mig själv igen...
som så många gånger förut så har jag kommit på att jag mår bäst när jag tränar mycket.
Idag har jag även varit hos frissan, jag är riktigt nöjd.
På lördag ska vi har fotbollsavslutning. Det ska bli så kul....
Jag har börjat läsa en bok serie som jag är helt fast i.
Så med träning, läsning och jobb, så har jag inga problem att få dagarna att gå....
LIVET LEKER just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hoppas du hade trevligt på lördag med fotbollsgänget! Idag, söndag, var nog en bra dag att göra ingenting... läsa, mysa o koppla av - det gör du rätt i!
Du blev fin när du var hos frissan, men det är du alltid :o)
Kram /Lisbeth

2007-11-18 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0