jobberbjudande

Idag fick jag ett jobberbjudande jag absolut inte vill ha. Det var på en restaurang här i stan, dom hade fått mitt namn och meriter från arbetsförmedlingen. Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag sa att jag hade ett deltids jobb. Då svarade han att det var bara extra, fredag och lördag kvällar udda vetckor.... JIPPI :S
Hur ska jag slingra mig ur detta... dom närmsta veckorna har jag planer varje helg. Jag kan inte jobba då.
Varför ska allt vara så besvärligt hela tiden.
Jaja ALLT är inte besvärligt... vissa saker känns riktigt bra faktiskt! ;)
Det är mest den ekonomiska biten och jobb som är besvärligt.... och det fixar sig ju alltid, det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0