Kusin vitamin

Igår morse blev jag väckt av ett mysigt sms, vid 10 tiden. Ganska lagom att kliva upp då. Efter ett tag fick jag mess från Lillemor. Så jag tog en promenad bort till henne. Hon var i full fart att städa, så jag hjälpet till att dammtorka lite. Fast mest låg jag och tittade på. :) Sen började hon städa ut massa kläder, så jag fyndade lite :P
Vi åt lite lunch, och åkte och pantade massa flaskor... Sen åkte vi ner på stan och solade lite, så skönt. Det var nya solarium, så vi solade bara 6 min, men det räcket för oss två blekfisar... :D
Jag åket hem, för jag hade lovat en kompis att han skulle få låna min dusch. Och han köpte med sig mat till mig oxå... Jag blev alltså bjuden på både lunch och middag igår. hihi
På när han åkt, tog jag en till promenad till Lillemor. Var några killar som skulle komma och titta på lägenheten, och hon vill inte vara själv. Så det är klart man ställer upp...vad har man vänner och kusiner till annars :)
Idag väckte Lillemor mig halv 7, jag skulle skjutsa henne till jobbet. För idag har jag varit och besiktat hennes bil. Hennes bil gick igenom på en gång, till skillnad från min :S
Så nu har jag inte så mycket att göra.... sitter och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska gå. Ska massera SDFF kl 17.
Även fast jag inte har så mycket att göra och att den ekonomiska biten inte är så bra just nu.... så jag ovanligt glad och positiv. Jag vet att det blir bra snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0