vad gör man?

Vad gör man när man inte har ett jobb att gå till på dagen? Lägenheten är städad, det finns ingen skitig tvätt, kompisarna jobbar, jag kan inte sova och jag har ingen lusta att springa!
Jag har egentligen lust att ta en promenad. Men inte utan musik, och Elin har min mp3. Jag är dessutom jätte motiverad att träna. Skulle nog kunna träna varje dag. Men jag har ju inte råd att skaffa träningskort. Och jag är sjukt shopping sugen. Men det finns ju såklart inte heller en chans att jag kan göra.
Längtan efter kompisarna som inte finns här är enormt, skulle vilja hälsa på dom. Men det går ju inte heller :(
Ska iaf jobba ikväll. Ska vara en timme hos giffarna och en timme hos SDFF. Det brukar få mig på bättre humör.

Jag blir så grinig när jag inte tränar...dags att fotbollsträningen kommer igång snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0