Äntligen en resa till skåne

Imorgon bär det av. Jag har inte velat skriva det här förut, för jag vet inte riktigt vilka som läser min blogg.
Men jag tror inte att någon från mitt lag i skåne läser. Men om någon nu skulle göra det, så säg inget till resten av tjejerna. Jag ska alltså åka till Skåne imorgon kväll.
I lördags fick jag veta att veberöd vann div. 3 i skåne. Och att dom ska ha segerfest nu på fredag.
Dom ville att jag skulle komma ner och vara med... men jag kände att jag inte har råd med det. Sen ringde min Lotta, tränarens fru. Hon sa att om det bara var de, det handlade om så skulle dom hjälpa mig med kostnaderna.
Men hon bad mig även hålla tyst till laget... Så till dom har jag sagt att det är lite kort varsel att fråga om det nu.
Jag riktigt längtar efter att se deras ansiktsuttryck, när jag kliver in där :D
Ska bli riktigt riktigt kul att träffa alla igen.... jag har saknat dom sååååå mycket!
 

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0