blogg

Jag läser många olika bloggar och alla skriver väldigt olika. Dom flesta skriver om seriösa saker blandat med massa flum. Men det är ju därför det är roligt att läsa. 
Men det finns en som inte har bloggat så mycket. Men det den personen skriver, får mig att bli så ledsen. 
Personen är inte mycket äldre än mig. Men har pga av omständigheter blivit "vuxen" vi en ung ålder.
Detta är en person som är väldigt svårt att komma nära. Jag har försöka i över ett år nu. Men jag får inget grepp om han/hon. Skulle så gärna vilja att han/hon pratade med mig. Men man kan inte tvinga någon.
Är väl bra att personen i fråga bloggar iaf... önskar bara jag kunde hjälpa till på nått sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0