drömmar

Matchen igår gick riktigt bra. Vi vann med 5-0 :)
Jag somnade tidigt igår, så jag vaknade ganska tidigt i morse. Jag har drömt sjukt mycket i natt... jätte konstiga drömma. Ibland kan drömma vara så verkliga lr göra djupa intryck. Det här var såna drömmar. Har inte kunnat släppa dom på hela dagen. Tänker fortfarande på dom.
Så jag var vaken några timmar, sen la jag mig igen. Jag fortsatte att drömma sådär mycket. När jag vaknade var kl 14:30, helt sjukt. Dagen blir ju hel mysko....
Nog om det nu...

Igår pratade vi äntligen.... Vet att du läser det här. Du anar inte hur glad jag är att vi äntligen pratat. Kan nog inte beskriva hur jobbigt jag tycker det här har varit. Har verkligen saknat dig!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0