Giffarna

Ikväll var jag på fotboll. Giffarna hade äntligen hemma match på en dag jag inte hade träning lr match.
Blev en sen match. Den skulle ha börjat kl 19 men blev framskjuten till 20:45, pga att bunkeflo blev fast på arlanda.
Var en väldigt underhållande match, där giffarna fullkommligt utklassade bunkeflo. Visst tappade dom lite stundtals, men jag var aldrig orolig. Just jag kanske ska berätta resultatet oxå 4-1... :)
Tänk vad underbart om det går hela vägen....ALLSVENSKAN :D

Det är helt annorlunda att se giffarna spela nu. Nu vet jag vem alla är. Tidigare var dom bara ett namn, och knappt det. Jag påstår absolut inte att jag känner dom. Men jag vet vilka alla är, och har pratat med nästan alla (mer och mindre). Man tittar på matchen på ett annat sätt då. 
Att vi dessutom fick riktigt bra platser, gör inte saken sämre.

image21
Bild från st.nu
 

Kommentarer
Postat av: Linda S

Synd att jag inte kunde se matchen...:(

2007-09-18 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0