lita på känslan

I onsdags lyckades Elin övertala mig att gå ut. Hade inte alls tänkt göra det, men sen fick jag en känsla av att det kanske kunde vara kul. Jag tänket att jag kunde ju ta det lugnt, efter som jag skulle spela match på torsdag.
När vi kom ut träffade vi Henk och några kompisar till honom. Det var jätte länge sen jag träffade honom. så vi satt mest och snackade massa skit :)
vi bestämde oss för att gå vidare och H gick hem. Men kompisarna följde med oss. Så det blev massa mera surr.
När det var dax att gå hem så ville E ta en taxi, men jag ville gå. Vet inte varför jag egentligen., var en känsla jag fick.
Slutade iaf med att hon tog en taxi och jag började gå. Jag hann inte gå långt alls, förren det kom fram en kille och frågade om jag inte ville spela biljard. Jag tittade frågande på honom. Och han sa att det inte vara nån som ville spela med honom.
Jag svarade att jag var påväg hem. Han kontrade med att om jag spelade mot honom betalade han en taxi åt mig sen. För er som börjar bli ororlig nu...kan jag meddela att detta inte är en helt okänd kille. Jag känner inte honom, men vi har träffats några gånger genom gemensamma vänner.
Jag beslöt mig iaf för att biljard kunde ju vara kul. Vi spelade 5 matcher, och jag vann med 3-2. Vet inte om det hade med tur att göra, lr om det berodde på att jag hade talat om vilken enormt dålig förlorade jag är :P 
Det hela slutade iaf med att vi pratade hela natten.... halv åtta var jag tvungen att gå hem, för jag skulle vara på arbetsförmedlingen kl 9. Behöver inte säga att jag var trött då va!?
När jag kom hem halv 12 stupade jag i säng. lyckades sova 3 timmar innan ett mess väckte mig... och jag kände att jag var hungrig.
Jag klev upp och lagade mat. och tänkte lägga mig igen. Men kunde inte somna. Så jag gjorde iordning mig för mat ist.
Vi vann med 5-2 mot lucksta. Jag gjorde dock illa foten igen :( Fast idag känns den okej och jag känner mig utvilad... har sovit nästan 13 timmar nu!

image2
Bilden är från en annan match


Nu ska jag göra mig i ordning. Ska äta lunch med Helena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0