Segerfesten

Fredagen var helt underbara.
Jag anlände till Veberöd tidigt på morgonen och gick och la mig igen. Sen blev det en slapp dag, innan det var dax att bege sig till fotbollsplanen för att överraska tjejerna. Dom flesta belv riktigt överaskade och det var sååååååå roligt att se alla igen. Det konstiga var att det kändes inte som jag hade varit borta därifrån.
Sen spelades det match (inget finlir direkt) och sen var det skumpa och segerskål
image31 
image32

Sen var det dax för middag och massa sång och skratt


image34

image35
 
och givetvis tårta....problemet var bara att bageriet har satt  dit ett annat lags klubbmärke istället :S

image36

Festen på gick hela natten....

image37

Bilderna har jag fått av Assal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0