söndagen

Jag åkte från Lund till Malmö mitt på dagen på söndagen.
På malmö central tog jag bussen mot limhamn och Angelika. ÄNTLIGEN fick jag träffa Angelika igen.
Vi snackade massa skit och uppdaterade varandra om vad som hänt.
Sen var vi bara... så skönt! Vi låg i varsin soffa och slö tittade på tv.
Men sen skulle vi på kalas. Hennes lillebror fyllde år. Så vi begav oss till deras mormor.
Kan lova att jag var lite nervös. När äldre människor pratar skånska, så är det inte alltid så lätt att förstå.
Men det gick riktigt bra. Vi åt massa... mat, kakor, bullar tårta och godis.
Vi tog en kvällspromenad hem till Angelika. Där vi fortsatte slö, tills det var dags för mig att bege mig till tåget.

Helt klart en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0