tankar

Jag har funderat väldigt mycket den senaste tiden. Funderar massa på allt som varit och allt jag gjort.
Vad olika beslut jag tagit har resulterat i och hur det hade kunnat varit om jag tagit ett annat beslut.
Är väl egentligen onödig att tänka på det. För det går ju ändå inte att gör något åt det nu.
Jag drömmer om det på nätterna oxå, speciellt om gamla pojkvänner.
Vet inte varför jag funderar på det här nu...kan ju kanske bero på att jag har massa tid att fundera.
Jag funderar väldigt mycket på min tid i skåne oxå. Jag saknar mina lagkompisar väldigt mycket.
såg kort från en kräftskiva dom hade nyligen, jag blev faktiskt riktigt avundsjuk. Jag vill oxå vara med.
Jag har riktigt kul när jag är tillsammans med dom. Det är inte många jag har så kul med nu.
Jag har inte så mycket kul överhuvutaget just nu. Jag ska göra något åt det ör det tänkt. Måste bara komma på vad.
Fast jag är inte så social för tillfället. Jag tycker det är skönt att vara hemma och pyssla med mitt. Så jag får nog skylla mig själv.

Jag längtar verkligen till att jag kommer igång och börjar jobba ordentligt igen.
Så jag har en vardag och något viktigt att göra på dagarna.
Jag vet ju egentligen vad det är jag vill och vad jag längtar efter....men det är inte fixat över en natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0