tidsfördriv

Har lite tråkigt och hittade den här på Isabelles blogg. Så jag tänkte jag kunde ju fylla i dan jag oxå. 


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Ja

Köpt någonting: popcorn, lite godis och mjölk

Sjungit: japp! sjöng massa påväg till matchen idag, var dock tystar påväg hem.

Sagt "Jag Älskar Dig": NEJ

Träffat någon ny person: Nä, om inte motståndarna räknas
Saknat någon: Jag saknar mina vänner.

Kramat någon: Pappa

Kysst någon: nä tyvärr


FÖRSTA:

första bästa kompis: Julia Ödmark

första jobb: Ridläger

första onlinenick: gooliza

första inhandlade skiva: det minns jag inte

första begravning: Ingrid (mammas faster)

första piercing/tatuering: öronen

första fiende: kom inte ihåg

första stora resa: Teneriffa


HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Det har jag

Bråkat med ditt husdjur: jag bråkade med en höna en gång

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  Inget galet

Hånglat med en kändis: nope


EXTRA STUFF:

Dricker du: ja

Vad är du mest rädd för: ormar
Vilka kläder sover du i:  trosor och linne

Kör du bil: yes, Henning :)

Har du ett jobb: deltid

Gillar du att ha folk omkring dig: oftast

Är du ett hälsofreak: nä, men jag skulle vilja vara lite hälsosammare


SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: oj...Markus är det nog

Såg dig gråta: det minns jag inte

Fick dig att gråta: Det var här om dagen, när jag pratade med nån på msn. Fast jag grät inte pga av honom, utan det vi diskuterade

Du delade en drink med: om öl räknas, så Julia

Du gick på bio med: det var länge sen.... var nog Janice och Elin

Du gick på stan med: Helena
Skällde på dig: Det var väl tränaren, fast hon skällde på hela laget


STUFF:

Är du ensam nu: Nej, Lillemor är här

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag

Vill du ha barn: Ja, så småning om


FAVORIT:

Månad: Juli

Djur: katt

Mat: tycker om många

Färg: grönt


SENASTE:

Låt du hörde: Byz feat. Amra - Why Do We Always Fight

Mat du åt: Pasta, kycklingsås med ädelost

Personen du pratade med: Lillemor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0