utmaningen

Hittade en utmaning, som jag tyckte var lite rolig. Man skulle lägga ut bilder på massa olika saker.
Ovanför bilderna står vad utmaningen är, och under står en förklaring.


En bild på:

Dig själv

Jag ifjol


Dig själv för länge sen

Jag 1985


Dig själv som lyckligast

Inte lyckligast, men glad


Någon du tycker om

Min älskade storebror


Någon du litar på till 100%

Min älskade mamma



Någon du vill träffa
Jag håller det för mig själv :P



Någon du saknar

Madde


Den du senast fick sms av

Henk


Den du senast skrev på msn med

Julia



Den du senast ringde

Pappa


Den du umgås med fortfarande som du känt längst

Julia



Den du alltid har roligt med

Angelika


Den du tycker är snyggast
ska fundera på det



Den du tycker är sötast

Lilla Rasmus


Den du tycker är snällast

Lisbeth


Den platsen du saknar

Fotbollsplanen i veberöd
(fast det är väl mest laget jag saknar)



Den sista bilden på mottagna filer

Nora


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, va rolig grej ;D
jag hittade allt din blogg ! ;)
ha de bra! / isabelle

2007-09-20 @ 17:58:22
URL: http://bellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0