Besviken

När jag vaknade tyckte jag att det såg riktigt fint ut ute. Men nu när jag klivit upp ser jag att det är grått, mulet och dimmigt. Det är till och med frost på bilarna. Igår var det ju strålande sol och varmt och skönt.
Då hade jag tvättstuga och var hemma och städade lite samtidigt.
Jag är ledig idag. Jag hade planerat att ta en långpromenad i solen, och bara njuta av våren.
Nu är jag besviken, och tänker gå och lägga mig igen.... jag hoppas det har spruckit upp tills jag vaknar igen

image93

Kommentarer
Postat av: Terese

Vist var det deprimerande att vakna i morse!! Men jag ska nog försöka att ta mig en långpromenad i allfall =)

2008-04-02 @ 09:24:41
URL: http://familjenwengelin.blogg.se
Postat av: Lisa

hade oxå tänkt göra det... men jag sparar mig till träningen ikväll ist!

2008-04-02 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0