Fotboll och tågbiljetter

Nu har jag börjat hämta igen mig efter helgens aktiviteter.
På lördagen spelade vi Diab cup. En fotbollscup på grus som anordnas, av damsektionen i Stöde.
Så i lördags spelade vi 3 matcher.
På lördag kväll var Jens och Lisa här och spelade spel med oss.
Och på söndag var det match igen. Kan lova att det var ett slitet lag som spelade.
Så man kan ju säga att kroppen är rätt så sliten.
Igår klarade jag inte av att träna pga ett skavsår på ena hälen.
Så nu har jag fått 2 dagars vila och nu börjar man känna sig riktigt pigg igen :)

image119


Det är helt underbart väder ut. så jag har legat på baksidan av pappas hus och solat.
Jag har pluggat samtidigt.
Jag har även ringt till skolan och anmält mig och Angelika till certifieringsprovet.
Så nu återstår bara ett problem. Jag skulle vilja boka biljetter ner till Malmö nu.
Men än så länge är det bara jag och Angelika som har anmält oss. och för att provet ska bli av, så måste det vara minst 5 st. Så nu törs jag ju inte boka biljetter. Men jag saknar ju mina skåningar!
Jag ska fundera tills lönen kommer, fast sen bokar jag nog ändå :P

Kommentarer
Postat av: Terese

Det är väl klart att du ska åka och hälsa på dina gammla "sambosar" även om det inte blir nått prov =)

2008-04-24 @ 15:41:20
URL: http://familjenwengelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0