fredagkväll

Fredagkväll och rakare i ryggen än på länge.
Min ryggrad såg tydligen ut som ett S...fanna inte mycket rätt med den ryggen.
Ikväll är jag hemma hos Pelle själv, han är på dia Psalma på pipeline.
Är så skönt att vara hemma en kväll. Jag har inte varit hemma en kväll den här veckan.
Jag säger som Lisbeth...Det är riktigt skönt att vara ensam ibland.
Men ensamhet är bäst när man väljer den. Ofrivillig ensamhet är inte kul.
Nu är det inte så att jag tycker det är jobbigt på något sätt att vara med Pelle,
tvärtom. Men man behöver tid för sig själv.
Nu ska jag lägga mig i soffan och zappa!

image100

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Helt rätt! Återhämtning är ordet! Njut o ha det gott! Kram

2008-04-04 @ 22:39:28
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se
Postat av: Terese

Hoppas att du kommer att må bättre i ryggen nu!!

2008-04-04 @ 23:14:28
URL: http://familjenwengelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0