Helgen och träning

Jag har försökt blogga i flera dagar nu...men har inte kommit in på sidan.

Helgen har som vanligt varit bra.
I fredags var jag och Pelle på Ronny Eriksson. Det var riktigt bra, lite för kort bara.
På lördagen tränade jag. Sen var jag så slut, så jag var tvungen att sova middag.
På kvällen komma pappa och Lisbeth och spelade spel...trevligt trevligt!
Söndagen blev lugn. Och på kvällen tittade vi på hockey på biteline, med Jens och Lisa.
Helgen har varit händelserik...men lugn ändå!

  


Nu har jag kommit igång ordentligt med träningen igen.
Räknar med att kunna träna 5 ggr + 1 match den här veckan :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Kul att du har kommit i gång med träningen =)

2008-04-02 @ 09:23:42
URL: http://familjenwengelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0