pluggångest

Då var seriepremiären för div 4 damer avklarad. Tyvärr var jag inte med och spelade, men jag var med och coachade. Blev så spelsugen, nu längtar jag till div 3 premiär på torsdag. Resultat och referat finns på www.stodedamlag.nu

Ikväll kommer pappa och Lisbeth hem, så idag har jag städat undan det sista.
Känner att jag egentligen inte har tid med att vara här och stöka på. Borde sitta och plugga hela dagarn nu.
Har inte alls gått bra med pluggandet på sista tiden. och nu är det snart bara en månad kvar.
En månad kanske låter som mycket tid. Men det är det inte, i förhållande till hur mycket jag måste kunna.
Usch...jag börjar få ångest inför det här.

Nu ska jag göra ett sista ryck här!


image120

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Det klarar du fiiiiint!!!!
Det var jättefint hemma här när vi kom - Tack så jättemycket, ovärderlig!!!!

2008-04-29 @ 19:16:21
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0