Sliten

Jag börjar känna mig sliten nu! Tror jag börjar bli nertränad.
Problemet är att det är iaf en vecka kvar av den tunga perioden, innan det är dax för återhämtningsträning. 
Jag får väl skylla mig själv som tränar vid sidan av fotbollsträningen. Har tränat 4 dagar i rad nu. Idag är det ingen träning, Men imorgon är det träning och på söndag är det match. Sen är det träning mån, tis och ons.
Har om i hela kroppen oxå. I natt vaknade jag av ischiasvärk...och fick ligga och stretcha och stretcha.
Jag har låsningar i ländryggen som gör att jag får ont och förlorar styrka i benen. Det har jag haft i flera veckor.
Men tjurig som man är vill man ju inte prestera sämre än någon annan. Så man biter ihop och kör på.
Har även låsningar i nacke och bröstrygg. Men det påverkar mig inte lika mycket, bara lite jobbigare att ta djupa andetag.
Idag ska jag äntligen få en behandling för ryggen. Har längtat sååååå! Så nu kommer det väl visa sig om jag är ner tränad eller om det bara är ryggen som spökar.
Det kostar att ligga på topp...både fysiskt och psykiskt!

image99

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

ojojoj, det där lät jobbigt... tror inte jag skulle vilja utsätta mig för det - men jag är väl lite lat istället :D
Hoppas behandlingen hjälpte dig!

2008-04-04 @ 19:06:14
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0