Streching och lite smått och gott

Idag har jag tvättstuga eller rättaresagt har haft. Har nyss hämtat in tvätten. Har även dammsugit av golven. Hade egentligen behövt städa mer. Men jag har varken ork eller lust...framförallt det sist nämda.
Har även hunnit med att luncha med Elin en snabbis nere på stan.
Efter att jag har pyssnat klart med datorn ska jag gå hem till pelle och plugga lite.
Det är lättare att plugga där. Här kommer jag på så mycket annat jag borde göra hela tiden.

Igår fick min rygg sig en ny omgång... Den här gången betydligt smärtsammare än förra gången.
Det sitter riktigt hårt fast i bröstryggen, och vill inte släppa taget.
Tll stor det beror det på att mina bröstmuskler är korta...Även dom fick känna på smärta igår. Iform av brutal-stretching...ajaj! Igår bestämde jag att jag och Pelle ska stretcha igenom kroppen varje kväll, innan vi går och lägger oss. Stackars Pelle han får lida pga mina påhitt....men det är behövligt för honom oxå :P

Vi var och tittade på gifarna igår kväll. En riktigt underhållande match. Giffarna krossade Ljungskile med 4-0 :D

image116
Bilden tagen från: gifsundsvall.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0