Tisdagen den 8/4 -08

Igår kom Terese och Rasmus på besök. Terese hade lämnat bilen på handtvätt, i närheten där jag bor. Hon hade köpt med sig bröd och pålägg, så vi käkade frukost när dom kom. Sen satt vi mest och snackade massa skit. Samtidigt som jag hade tvättstuga och sprang ut och in. Jag fixade lunch som vi åt, innan vi tog en promenad ner på stan. Vi strosade runt lite grann, och sen gick vi upp mot haga igen. Terese gick och hämtade bilen och jag gick hem. En mycket trevlig dag.

När jag kom hem kom jag på att jag borde åka och handla. Påvägen dit ringde jag till Pelle. För jag hade ingen fantasi alls för vad jag skulle göra för middag. Han skulle snart sluta då, så vi skulle mötas på affären.
När jag hade börjat handla så kände jag att jag orkar inte laga mat. Det blir så stressigt varje kväll, när man ska iväg och träna. Och jag orkade inte det då. Så när vi hade handlat, käkade vi hamburgare. När vi kom hem kunde vi ta det lungt ett tag. Vi hann till och med, med att sova en halvtimme. Helt underbart!

Sen bar det iväg till Stöde igen. Spinning och styrketräning stod på träningsschemat för dagen. Men vi var inte lika många som förra gången. Så jag kunde köra dubbla spinningpass. Det var riktigt skönt faktiskt. Inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag kanske börjar komma i form!? :) 

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack för i går!! det var jätte trevligt =)

2008-04-09 @ 10:09:12
URL: http://familjenwengelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0