uppdatering

Oj vad dålig jag har blivit på att blogga igen.
Jag och Pelle bor fortfarande hemma hos pappa och Lisbeth. Men inatt blir sista natten vi sover här. För imorgon kväll kommer dom hem.

Förra veckan hände väl inget speciellt. Var som vanligt fotbollsträningar och så. Annars tog vi det nog mest lugnt. Vi har passat på att basta en del medans vi har varit här. Man blir så behagligt trött, och sover så gott sen.
I lördags var Lisa här på middag och vi premiär grillade. Mycket gott! :D

På lördag hade jag lagfest i Pelles lägenhet. Vi blev bara 8 st men det var rätt lagom. Riktigt trevligt hade vi. Jag hade gjort "så ska det låta"....och tjejerna var riktigt duktiga!
Senare på kvällen gick vi ner mot stan, men dom flesta skulle hem. Så jag gick och träffade Pelle på en efterfest, där vi blev kvar ett tag. Sen tog vi en promenad hem till Pelle och sov där.

Igår hade vi en riktigt slappdag, bortsett från en kortare promenad.
Idag hade jag tänkt skriva om mina anteckningar inför certifieringsprovet. Men jag har glömt dom hos Pelle. Så jag har kastat om dagarn. Skulle städa här hos pappa imorgon. Men nu gör jag det idag ist, så kan jag plugga imorgon.
Jag har beställt biljetter ner till Malmö nu. Jag åker ner 12 juni och kommer hem 16 juni.
Ska bli såååå roligt! Nu får vi bara hålla tummarna för att det blir prov då!

Ikväll ska jag göra min första match som coach... Stödedamlags div 4 lag har nämligen premiär ikväll.
Jag och 2 andra tjejer ur laget ska turas om att coacha...är lite nervöst, men det ska bli kul.
På torsdag har div 3 laget premiär.

Nu ska jag ta och börja städa!

Kommentarer
Postat av: Terese

ucha det måste väl finas roligare saker att göra än att städa och plugga =)

2008-04-28 @ 14:04:24
URL: http://familjenwengelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0