VÅÅÅÅÅR!

Nu är det vår igen....whiiii :)
Är väl kanske lite mycket att hoppas på, att det inte kommer något nytt bakslag med snö.
Men jag tänker iaf njuta medans jag kan.
Åt årets första jordgubbe idag...Gott :D

Ikväll har jag och Pelle varit på giffarna igen. Idag gick det inte lika bra som i måndags.
Men trots en 0-2 förlust, så tycker jag grabbarna gör en riktigt bra match.
Ser lovande ut...Nu gäller bara att få till målskyttet oxå.

Imorgon flyttar jag och Pelle hem till pappa och Lisbeth.
Dom ska åka bort, så vi ska vara husvakt lr rättare sagt blomvakt.

image118
Årets första jordgubbe


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååå vad gott med jordgubbar!!!! Det är väl ett av de största vårtäcknen!! =)

2008-04-18 @ 09:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0