Mammas födelsedag

Jag borde blogga mera. Har blivit lite slapp med det på sista tiden.

Igår fyllde mamma år. Jag hade inga planer på att åka dit. (tänkte åka till helgen)
Tills brorsan ringde och frågade om jag inte skulle åka. 
Han kom och hämtade mig och vi sa inget till mamma,
Så hon blev lite överraskad när vi dök upp. Hans hade nämligen redan varit där för att hämta hunden.
Men han var tvungen att åka till stan för att hämta Sara vid tåget.
Så vi åkte alla 3 till stöde.
Där blev vi bjudna på 3 olika sorters paj och sen en jättegod maräng tårta med färska bär på.

Hans och Sara åkte efter nån timme men jag stannade kvar.
Jag skulle ju ändå till Stöde och träna på kvällen, så det var ingen ide att åka tillbaka till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0