Helgen...

I helgen har det varit full fart.
På fredag promenerade jag och Pelle ner till stan.
Där strosade vi runt lite.
När stan stängde gick vi och käkade på Svenssons och drack en öl.
Sen gick vi runt på lite olika pubar.

På lördagen startade skinkcupen. (Innebandy och fotboll, mixade lag tjejer och killar)
Mitt lag ligger 2:a efter första omgången.
Men det är 3 omgångar kvar.
På kvällen gick jag och Pelle till Jonas som hade inflyttningsfest.
Jag stannde bara några timmar för jag skulle vidare till bite line.
Där skulle det julpyntas och sen bjöds det på julmat och dryck.
Kvällen slutade på oscar.
Jag har ínte varit på krogen sen i våras så det var på tiden.

Igår sov vi länge. Slappade lite innan vi tog en promenad.
På kvällen bjöd vi in oss själv på middag till pappa.
Vi åt, jag masserade jag pappa sen åkte vi hem igen.
Resten av kvälle spenderade jag tillsammans med min bok.

Det var helgen snabbsummerad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0