tisdag och onsdag

Jag har varit ledig 2 dagar...tisdag och onsdag.

På tisdagen var jag jätte duktig.
Klev upp kl 7 för att tvätta. (jag la mig igen sen)
Sen tvättade jag 7 maskiner, städade lite och bakade.
Och på kvällen åkte jag till Stöde och tränade.
Med andra ord fick jag mycket gjort.

Igår sov jag till halv 11.
Jag klev upp åt frukost, la mig i sängen igen och läste.
Sen låg jag i sängen till halv 3. Med undantag för när jag åt lunch och gick på toa.
Men sen började jag känna mig lite rastlös.
Så jag klädde på mig och tog en promenad ner till stan.
Jag köpte julgardiner till köket, nya tofflor till Pelle och julklapp till mamma :)
Jag kom hem nästan 3 timmar senare.
Och då fortsatte och och slappa... (jag satte upp gardinerna oxå)

Idag har jag oxå sov morgon... jag börjar inte fören efter lunch. :)

Dessutom fick jag ledigt på biteline imorgon kväll...
så jag kan vara med på möte på jobbet och sen gå ut och äta. 

Allt känns väldigt bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Härligt att höra!

2008-12-04 @ 12:21:37
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så nu får jag gå och vara nyfiken då !

2008-12-04 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0