trötter

Oj nu var det länge sen jag bloggade.
Jag har nog varken haft tid, lust eller ork.

I helgen har det varit fullt upp.
I fredags kväll var jag på lucia i Stöde.
På lördag förmiddag var vi ute och skottade snö och gick en liten promenad.
Sen jobbade jag 10 timmar på bite line.
På söndag klev jag upp duchade och åkte tillbaka till biteline, för 9 timmar till.
Söndagkväll orkade vi se en halv film innan vi stupade i säng.

Jag har fortfarande inte återhämtat mig.
Så nu ska jag förbereda middagen, sen lägga mig och vila.

Ikväll är det fotbollsträning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slit inte ut dej nu...

fast du kanske är ledig lite under veckorna istället!?

2008-12-17 @ 22:50:57
Postat av: Christian

Slit inte ut dej kusin!

du kanske får massera min nacke nått under jul, har fått ont efter all sängliggande!

2008-12-17 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0