träning och sånt

Igår kväll var jag ner till Scandic City efter träningen, och satt i flera timmar och pratade med Helena. Hon börjar bli riktigt tjock nu fast hon har 2 månader kvar. Jag var där ända till 01:30... så härligt. Jag har ju börjat lägga mig så tidigt på kvällarna, fast jag är ju egentligen en nattuggla. Så det blev en lite flachback av mitt gammla liv :) Trots det vaknade jag kl 9. och var jätte pigg. Beslöt mig ändå för att försöka sova ett tag till, nu när jag hade chansen.
Sen har jag haft en riktigt soft dag. jag har gått här hemma och små plockat, ätit frukost och läst tidningen. Ska snart åka iväg.
Nu har jag kommit igång med träningen ordentligt igen. I helgen spelade vi ju cup, så på måndagen tog jag en vilodag. Men igår körde jag både ett spinningpass och fotbollsträning. Ikväll blir det spinning igen och torsdag fotbollsträning. ev blir det vila på fredag oxå. För på lördag är det fotbollsträning och på söndag match. Kan det bli bättre :D Men på fredag tänkte jag iaf ta en morgon promenad.

Nu ska jag köra mina blommar till pappa, för att få dom omplanterade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0