frågeformulär

Då var det dax för årets första blogg. Det får bli ett frågeformulär från Maddes blogg.

Jag utmanar ALLA  med bloggar att göra detta.
Kopiera texten. Fyll i svaren som stämmer för dig. Publicera det sedan i din blogg. 


 VAD HETER DU?
Lisa Karin Kristina Östman

 VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
blåa jeans

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
det enda som hörs är ljudet av tangenterna, datorns fläkt och att grannen ovanför har tv:n på.

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jag och P bara slappade åt lite ibland....och tv:n gick konstant

 VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
ett äpple

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG?
Mörkt....har inte tänkt så mycket mer på det

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Pappa

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen

GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Det gör jag absolut

HUR MÅR DU IDAG?
hängig (men ska snart träna, så då kommer jag bli piggare)

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Mjölk lr vatten

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
vin tror jag

FAVORITSPORT?
FOTBOLL :D

 HÅRFÄRG?
mörkbrunt med ljusa slingor

ÖGONFÄRG?
svår definerat

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Hans 25 år (blir 26 iår)  Sen har jag några plastiga bröder oxå Mattias 29 år, Stefan snart 27år och Jocke snart 23 år

FAVORITMÅNAD?
juli

 SENASTE FILMEN DU SÅG?
kommer inte ihåg var den hette...men den gick på tv igår. Ikväll ska jag iaf se Arn :)

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag men fredagkväll brukar vara bra oxå

FAVORITHOBBY
Träna, fotboll men oxå stryrka och olika pass

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Det tror jag väl inte....lr är jag det?! ;)

 FAVORITLÅT(ar)
Kan nog inte välja någon, men Curly Sue med takida är underbar

SOMMAR ELLER VINTER?
Sommaren utan tvekan

 KRAMAR ELLER KYSSAR?
kombinatiomen

VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Ja

VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Isabelle

VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
ingen aning

 HUR BOR DU?
I min etta i haga

 VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu läser jag serien sagan om isfolket...grymt bra

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
grå, med en upphöjnad för handleden

FAVORITSPEL?
Det är många...älskar att spela spel

 KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nä :(

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nix

ÄR DU ROMANTISK?
Väldigt

 SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Det kan jag verkligen! =)

 VILKA VILL DU SKA SVARA?
Alla!

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba, träffa Malin och träna

VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
18:16

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, menar du MIG som i isabelle? ;P

2008-01-07 @ 23:01:33
URL: http://www.bellita.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, det är du :)

2008-01-08 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0