helgen och veckan

Nu har jag spenderat en helg hos mamma i Stöde. Jätte skönt!
Hans och jag åkte dit på fredag eftermiddag. Och när vi kom fram hade mamma middagen klar...lyxigt!
På lördagen var vi hos mormor och åt gröt och spelade spel! Tyvärr var inte Michael och Lillemor med.
Idag har det varit en riktigt slappdag.,. Vi plockade undan alla jul saker och slängde ut granen.
Efter ännu en jätte god middag åkte vi tilbaka till stan.

Den här veckan ska jag försöka ta tag i en del saker. Jag har en vän jag tänkt ringa länge nu....som jag måste göra! Men det gäller att både hon och jag har tid att prata.
Sen ska jag tvätta och städa. Fixa med papper och handla ska jag oxå göra!

Jag vill ha allt fixat...så jag kan ha en lugn och skön helg till veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0