plötsligt händer det

Idag hände det....Ja det som jag inte trodde skulle inträffa.
Jag gjorde något jag inte gjort sen jag gick i mellanstadiet.
Ahhh.... nu är ni nyfikna va !? :)
Det gick dessutom bättre än förväntat.
Okej jag ska inte dra ut på det längre.......
Håll i hatten nu!!!!
Jag åkte längdskidor....
Dessutom när vi hade åkt 3 km så bestämde vi oss för att åka 3 km till.
Vi det är jag och Pelle...
Det var till och med lite roligt.
Men nu några timmar senare har jag riktigt ont, vid ena skulderbladet och upp i nacken.
Gissar på att jag spände mig rätt bra där i början.
Och sen ännu mer för att hålla ett högre tempo.

Har pga detta bestämt att jag ska ha en träningsfri dag imorgon.
Lr iaf kanske bestämt...inte om det känns bättre i morgon.
Har ju tränat varje dag sen i tisdags.
Och det har kännts bra...dumt att ändra på ett vinnande koncept :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0