Blåbärsplockning, 50års fest och löpning

Igår började jag flytta in hos Pelle. Vi tar det lite åt gången. Är mycket att tänka på och kompromissa om.
Berättar mer om det en annan gång.
Igår kväll var vi hos pappa och grillade med Pappa, Lisbeth, Hans, Ulla och Göran. Trevlig trevligt.
Sen åkte jag och Pelle till mamma och sov där. Efter kortare uppehåll hos pelles familj och släkt, i matfors och nedansjö.

I förmiddags åkte Pelle, jag och mamma ut i skogen och plockade blåbär.
På vägen hem stannade vi till och badade. Sen bar det av hem för att ränsa bär.
Så nu har vi 10 liter bär :)
På eftermiddagen skulle vi på 50års kalas i Borgsjö. Det var mammas kusin som fyllde år. Massa släkt på engång. Många man inte sett på flera år...kul!
Nu är jag och Pelle tillbaka i stan igen och vi har dessutom hunnit med en löprunda.
Blev ca 6 km för mig idag + 15 ryck i backe, väl hemma blev det några situps oxå.
Och jag känner mig fortfarande rätt pigg :)

Imorgon åker jag och mamma till Göteborg, så det finns en rätt stor risk för att det inte bloggas på några dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0