Gatufestvecka

Så var det gatufestvecka igen.
Min tanke från början var att gå 3 dagar, eller 4 dagra kanske.
Så jag gjorde om schemat på kliniken så jag jobbade mån, tis och ons. ist mån, tors och fre.
Men sen började vi fundera om vi verkligen skulle gå alla dagar. Men bestämde oss inte riktigt.
Då ringer bite line och frågar om jag kan jobba under gatufesten.
Så jag tog på mig att jobba där ons och fre, och på tors har jag match. Så nu återstår bara lördag.
Inte nog med det så har Pelle fått för sig att vi ska springa borgsjö runt på lördagen.
Jag tänker inte ge mig ut och springa 19 km. Men då visade det sig att det fanns ett kortare altenativ på 10 km.
Så det är ju inte omöjligt att det blir en löprunda på lördag. Förutsatt att det inte blir för sent på jobbet på fredagskväll.


Nu ska jag åka och handla och göra en matsäck. Sen ska jag väcka Pelle och åka och bada :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

ojojoj, det lät som att bli en hektisk vecka... :D

Hoppas du kan njuta av sommarvärmen!

Kram

2008-07-03 @ 16:52:03
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0