Pelle och Lisa dag

Igår hade jag och Pelle en hel dag tillsammans.
Jag skulle egentligen ha haft en patient på dagen, men hon ringde och ställde in pga det fina vädret.
Så jag och Pelle låg ute på gräsmattan, och solade tills vi inte stod ut längre.
På kvällen bjöd jag Pelle på middag på en ganska nyöppnad medelhavs restaurant.
Rätt dyrt men väldigt fint och gott.
Efter det bjöd Pelle mig på bio...Batman.
Den var faktiskt riktigt bra. Men jag tyckte det hände lite för mycket.
Det var knappt en lugn stund under hela filmen.



Heath Ledger var fantastisk i rollen som joker.
Synd att man inte får sen honom i fler roller framöver :(


Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååh, jag tyckte att den var så bra så bra! :D

2008-08-18 @ 13:38:40
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0