Det händer ...

Det händer något hela tiden.
Man ska inte gnälla gör det är kul när det händer saker....
men det är skönt att ligga på soffan och läsa oxå :)

Jag var faktiskt så duktig att jag tog mig runt bymilen i lördags.
Kan inte påstå att jag tog ut mig direkt. Men tiden blev iaf 79 min.
Nästa gång ska jag inte gå lika mycket.
Pelle sprang 19 km på 90 min....så jag han iaf i mål före honom :S

På lördagkväll blev det gatufesten. En riktigt lyckad kväll....jag hade jätte kul :)

Igår var jag på möte I Stöde, inför Italien besöket som laget ska få nästa vecka.

Idag var det jobb igen. Först på kliniken och sen hos giffarna.
Ska vara hos giffarna hela veckan. Eftersom deras massör ska åka på semester.

Imorgon ska jag och Pelle till Stefan och Terese och grilla...ska bli trevligt.


Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa....bara njuta av att vara hemma!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

...ja, det är sant det - det händer nåt hela tiden :D

Tack för titten, det så mysigt!

Kram

2008-07-09 @ 00:03:10
URL: http://farmorlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0