Fram och tillbaka till Stöde

Det har varit ett hektiskt veckoslut.

På torsdag eftermiddag åkte jag och pelle till mamma. Pelle stannade där medans jag åkte till stöde huset för en pressträff.  http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=746505
På kvällen tog jag och Pelle med oss mormor till kyrkan på en pianokonsert. Det var en 15 årig italienska som spelade.
Hon var fantastiskt bra, men det är ju inte min musikstil direkt.

På fredag förmiddag åkte jag till stödehuset, för att hjälpa till med att ta reda på efter frukosten och fixa lunchen.
Sen hann jag åka hem ett tag, innan det var dax att åka till Stöde IP för match.
Det var ett riktigt nervöst stödedamlag och klev ut på planen inför 320 åskådare.
Men det visade sig att vi inte hade så mycket att vara nervösa över. Vi vann matchen med 6-0
http://dagbladet.se/sport/1.66862

På lördagen skulle Pelle ha födelsedags fest i matfors. Så dagen gick åt till att fixa inför den.
Det blev riktigt lyckat, och maten var kanon :)

Idag åkte jag till stöde igen för att se Atletico Milano möta Matfors.
Sen åkte jag tillbaka till Matfors och hämtade Pelle. 
När vi kom till stan packade Pelle om, sen skjutsade jag honom till bussen.
Han skulle åka till stockholm. och jag gick och såg giffarna.
Sen åkte jag till pappa och Lisbeth en sväng.

Imorgon ska jag till Stöde igen efter jobbet. Vi ska ha avskeds middag med atletico milano.
Och då passar jag på att stanna hos mamma en natt. 
Har ju träning i stöde på tisdag så det är ingen ide´ att åka hem.


Så det blir nog lite dålig med bloggandet dom närmsta dagarna oxå.



 Bilden tagen från stodeif.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0