hela veckan sammanfattad

Det har varit mycket den här veckan:
Måndag jobbade jag och på kvällen spelade jag match med div 4 laget.
Tisdag jobbade jag med giffarna på morgonen. Sen åket jag och Pelle ut till IKEA och birsta och storhandlade.
På kvällen var det träning.
Onsdag jobbade jag ute på metso på förmiddagen,  sen var jag tvungen att åka in på jobbet och fixa lite saker.
På kvällen låg jag och Pelle på varsin soffa och hade det skönt. Då ringde dom från biteline och frågade om jag kunde komma in och jobba. Så 20 min senare stod jag ombytt redo att jobba igen.
Torsdag var det jobb på kliniken igen. På kvällen match med div 3 laget. 
Idag fredag är jag på jobbet igen. Har lunch just nu.
Nu ser jag framemot en kväll hemma....men det är nog lite väl mycket att hoppas på att det blir så.

Imorgon lördag ska jag till Stöde vi ska ha en fixar dag på Stöde IP.
Och söndag kväll ska jag jobba på bite line igen

Kommentarer
Postat av: Moster

Det ser ut som du har fullt upp i sommar ...Blir det nån' semester ??

2008-06-29 @ 20:44:31
Postat av: Madde

Oj oj oj, här var det full rulle! Stressa inte ihjäl dig. Hoppas allt är bra! kram

2008-06-29 @ 21:38:35
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0